Leveringskosten 

De leveringskosten zijn afhankelijk van je woonplaats en het soort levering dat je wenst. 

  • Budget: 1-persoons levering, aflevering tot achter de bezorgauto (evt. jouw hulp nodig bij het uitladen).
  • Standaard: 2-persoons levering, aflevering in de woning exclusief uitpakken
  • Excellent: 2-persoons levering, aflevering in de woning inclusief uitpakken, plaatsen van de meubelen en het beschermvilt.

Heb je een vraag?

neem contact op

Regio 1:

Budget: € 79,00
Standaard: € 105,00
Excellent: € 139,00

 

Postcodes: 1000-1999

Regio 2:

Budget: € 99,00
Standaard: € 135,00
Excellent: € 165,00

 

Postcodes: 8000-9000/ 3000-3999/ 2000-2999/ 5000-5999/ 4000-4999

Regio 3:

Budget: € 165,00
Standaard: € 195,00
Excellent: € 249,00

 

Postcodes: 6000-6999/ 7000-7999/ 9000-9999

*Regio 3 omvat ook Texel. De tarieven van de andere eilanden gaan op aanvraag.

Levertermijn 

De levertijd van meubelen zal circa 8-14 weken bedragen, ook voor online bestellingen. Wij nemen contact met je op zodra jouw order compleet is. 

Opgegeven levertermijnen zijn indicatief en kunnen derhalve afwijken van de werkelijke levertijd. Een levertermijn die overschreden wordt wegens overmacht dan wel binnen de wettelijke normen geeft geen recht op ontbinding van de koopovereenkomst en/of schadevergoeding. 

 

Aflevering en binnenplaatsen van goederen 

Wij willen je erop wijzen dat de levering aan de deur op de begane grond geschiedt en dat wij op geen enkele wijze verantwoordelijk zijn voor gebeurtenissen die zich voordoen tijdens het binnenbrengen en het, op jouw verzoek, plaatsen van de goederen. 

Als het binnen plaatsen van de goederen niet op de normale manier (d.w.z. via de hoofdingang) plaats kan vinden en dit is niet vooraf aan ons gemeld, dan zijn onze chauffeurs niet verplicht om op andere wijze te proberen de goederen bij jou binnen te plaatsen. 

Onze meubelbezorgers zijn verplicht zich te houden aan de door de Arbo-dienst opgelegde voorschriften. Het uitvoeren van manoeuvres die hun lichaam of gezondheid kunnen schaden is hen verboden. 

Indien er voor een correcte aflevering liften, takels, ladders of een kraan noodzakelijk zijn, of indien er ramen of deuren verwijderd dienen te worden, dient de klant hiervoor zelf vooraf zorg te dragen. De daaruit voortvloeiende kosten zijn dan uiteraard ook voor de klant. Is jouw woning moeilijk toegankelijk of op een verdieping gelegen dan dien je dit aan ons door te geven. Wij houden hier dan qua tijdsplanning rekening mee!  

 

Controle van de afgeleverde goederen 

Bij aflevering dien je de goederen goed te controleren en eventuele beschadigingen direct te melden aan de winkel en/of aan de bezorgers. Controleer daarbij ook of de kleuren van de stof of het leder, de afmetingen en de aantallen correct volgens jouw orderbevestigingsmail afgeleverd zijn. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat jouw klacht z.s.m. zal worden opgelost.  

  

Meldingen van beschadigingen aan goederen nadat voor correcte aflevering van de goederen voor akkoord is getekend kunnen wij alleen in uitzonderlijke gevallen aannemen. Indien er tijdens de aflevering een gering mankement of andere geringe onvolkomenheid aan een artikel wordt geconstateerd kan nooit een hoger bedrag van de totale koopsom op de betaling worden ingehouden dan in redelijke verhouding staat tot het mankement of de onvolkomenheid. 

 

Aanwezigheid op dag van bezorging 

Op de dag van levering dien je de gehele dag aanwezig te zijn dan wel ervoor te zorgen dat iemand anders ter plaatse aanwezig is. Wij doen ons uiterste best om op het met jou afgesproken tijdstip te komen leveren maar dit kan helaas soms door omstandigheden ook vroeger of later worden dan is afgesproken. Indien je niet aanwezig bent, dien je zelf met de winkel een andere afspraak te maken en zijn wij genoodzaakt om minimaal €50,- bezorgkosten voor de tweede (extra) bezorging aan jou in rekening te brengen. 

 

Uitstel van levering 

Indien je jouw goederen op een latere afleverdatum wilt ontvangen dan in eerste instantie was overeengekomen, dan dien je dit z.s.m. aan ons door te geven. Wij slaan jouw goederen, die bij ons binnen zijn gekomen, maximaal 1 maand kosteloos voor je op. Indien jouw goederen langer dan 1 maand bij ons dienen te worden opgeslagen, dan zal minimaal 50% van uw totale orderbedrag aan TOON woonstudio moeten worden voldaan. Indien jouw goederen langer dan 2 maanden door ons moeten worden opgeslagen, dient het volledige orderbedrag aan TOON woonstudio te worden voldaan. Goederen die geheel door de klant zijn betaald zijn volledig eigendom van de koper. Bij verlenging van de opslag geschiedt de opslag van de goederen voor risico van de klant. De maximale opslagperiode is 3 maanden.